lördag 31 december 2011

Nyårsafton 2011

GOTT NYTT ÅR önskar vi våra barn och barnbarn, övrig släkt samt vänner och alla andra som följer vår blogg.
Hela svenskgänget drog in till byn för att följa traditionen med att dricka Glühwein på Nordpol Hotel och Restaurant.
I sällskapet fanns flera nya bekantskaper, som hade kommit till Heiligenhafen för att fira nyår.
Som traditionen bjuder så blev det KuMaNi-macka och öl på ställplatsen innan var och en gick in till sig och förberedde inför kvällens festligheter.
Nyårsmiddagen skulle intas på restaurang Seestern. Strax före åtta promenerade gänget dit. Som vanligt var maten till allas belåtenhet.
Fram till tolvslaget minglade vi i vår husbil. Nyåret firades in traditionsenligt ute vid vägkorsningen tillsammans med alla övriga på ställplatsen, där ett fantastiskt fyrverkeri gick att beskåda.

4 kommentarer:

Margareta Engstrand Wallin sa...

Inte är jag barn, barnbarn eller släkt men jag hoppas jag räknas till vännerna. Har tittat på den fina bilden på er båda och fattar inte varför ni fortfarande ser ut som för 10 år sedan. Är det bara jag som blir gammal och gisten?
Gott Nytt År på er båda och tack för julhälsningen. Jag vet fortfarande inte vad ert företag gör! Säljer? Vadå?
Kram från Margareta i Blekinge

Kurt & Margot Nilsson sa...

se vårt företag www.freewindhb.blogspot.com

Anonym sa...

Gott Nytt År 2012!

Kära go Vänner!!!

Nu ser vi fram till ett nytt trevligt år!

Med många trevliga stunder tillsammans.

1000 kramar från Ulla & Kent.

Anonym sa...

God forts på år 2012! Trevligt med traditionen i Heiligenhafen!